Ben Doğumdan öncede hastaydım bronşitim vardı Doğuma girmemende deli gibi öksürüyordum sezeryan oldum Doğumdan hemen sonra odaya getirdikleri zaman bile çok öksürüyordum çok korktum dikişlerim patlayacak diye ama doktor kendini çok zorlama yavaş yavaş öksür bişey olmaz dedi patlamaz dikişlerin ama yinede dikkat etmek lazım