Canım annislerim ağlamaktan artık başım çatlıyor hemen konuya giriyorum bundan 20 gün önce bi boğaz demeyimde bu lenf bezleri olan bölge şişer gibi oldu sora bi ağrı oldu sonra birden geçti daha sonra tekrar ağrımaya başladı geçen pazartesi günü de gece sıtma tuttu sabaha hiç biseyim yoktu öğleden sonra tekrar kötü oldum acile gittik kan alındı ak da enfeksiyon var deyip serum taktı antibiyotik verdi ilk 2 gün iyiydim sonra bi gün ateşli bigun iyi bu güne kadar devam etti bugün korona testi yaptırdım sürekli ağlıyorum 10 aylık bi kızım var geçiren anneler ne yapabilirim uzun oldu ama çok üzgünüm bide ben bu süre zarfında annemlerde kaldım çokta korkuyorum