Mdhgks 3 gün kuralı ile ilk önce yoğurt ile başladım sonra havuç ile devam ettim kabağa gelince ilk gün yedi sonra daha da yemedi ne denediysem olmadı sebze meyve hiç birini yemedi severek yediği yoğurdu bile yemedi. Kendi yediğimiz çorba ve yemekten verdim nasıl yedi kaşığı götürmeden ağzını açıyordu😂 demek ki tadı yok diye yemiyordu. Meyvede de şöyle bir yol buldum rende yapıyordum elma muz armut hiçbir şey yemedi sadece ayvayı yiyordu meyveleri de çok az haşlamaya başladım biraz yiyor. Kahvaltı için peynir yumurta sarısı dün de ilk defa zeytin denedim 7. Aydayız yedi😂 ama böyle kaşık kaşık yemesini beklememek gerekir yeni yeni alışıyor.