Yeniann3 Ben gün içerisinde 4 5 kere açıyorum her defasında kaka oluyor. O kadar kaka yapması gelişimine engel olur diyenler oluyor. Bu doğru mu acaba?
Aybkarslan Yeniann3 yanlış. Karnı doyuyo ve rahatça da yapıyor ne guzel. insanlar her şeye laf söylemeye cok meraklı
cydcvk Yeniann3 anne sütü mü alıyor acaba. Benim ki 2 günde bazen 3 günde bir kere yapıyor. Hemde kıvamlı yapıyor ilk doğduğunda daha suluydu
simgeelam Yeniann3 hayir herkes birsey soyler bakmayin siz doktor soylemedi ayrica kim senin dedigine bakmayin
beyzabali76 Yeniann3 Onu diyen hangi mantıkla dedi acaba ne yapacaksınız pardon ama bebeğin poposuna tıpa mi takacaktiniz 🤣 bence bi daha öyle söyler sizde bu cevabi verin 👍
Hcrn98 Benim oğlumda günde sadece bi defa yapıyo kakasını ve şuan kilosu boyu üst sınırda napıcam bilmiyorum ilerisi için obez bi bebek olucak diye ödüm kopuyo 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Mom626363 Normal ve sevinmeniz lazim ne guzel dolu bezle birlikte gazı vsde gider. Zorlanmadan yapsin iste annesi ne guzel