Kyra_11 Bebeğin glikoz değeri 108 çıkması normal mi anne sütüne bağlı olarak annenin şekerli tüketmesiyle alakalı mı
Biroglanbirkizanasi Kyra_11 benim ilk bebeğimde de öyle olmuştu doktor bu iyi bir şey doyduğunu gösterir demişti. Düşük çıkarsa kötü demişti.