merhaba bu aralar beslenme reddi yaşadığımızdan okuyorum tüm tartışmaları sizede denk geldim bi kaç yerde bebeğim 4 aylık anne sütünü bıraktı 2.5 aylıklen işin kötüsü mamayıda almıyor bu zamana kadar hipp aptamil golden goat bebelac gold denedim 3 biberon değiştirdim ama yok uykuda Zorla veriyorum siz bir çözüm bulabildiniz mi