33-31 anlıyorum haklısın ama böyle demesi bana garip geldi biraz sanki dünyanın sonu.ben burdada görüyorum ilaç kullanan bebekler var.caresi var.istersen verdiği ilacı bı ay kullan tahlil zamanı ozele değil devlete git.imkanin varsa kullanmadan git soru işareti kalmamış olur kafanda.gecmis olsun.