Seherronya ozgiltrr 6. Ayda bindirdim ama gün içerisinde 1 saat falan biniyodu pek sevemedi benim kız sonrasında bıraktık şimdi 11 aylık yürüyor bıcırık boyuyla 🥰🥰🥰
gezgin_anne ozgiltrr ben tavsiye etmiyorum oğlumu bindirmiştim simdi parmak ucuyla yürüyor yürüteç kullandığı için öyle olduğunu söylediler