Merhaba! Kızım 2 ay 21 günlük. Formül mamayla besleniyor. Normalde çok iştahlı bir bebekti nefessiz yiyordu neredeyse bir anda iştahı kesildi yememeye başladı mamadandır DİE kaç mama değiştim şuan ki mamasını yiyor ama eskisi gibi değil 4-5 saatte bir ancak yiyor daha erken verdiğimde ağlıyor hiç yemiyor. Önceden 2 saat bile dolmadan mama yapıyordum. Doktoru bir sorun olmadığını söylüyor ama anne çocuğunu bilir ya hani sanki açmış gibi geliyor bana. Böyle Bi durumla karşılaşan var mı ne tavsiye edersiniz.