Kızlar nolur bişey söyleyin artık çok bunaldım
20 günlük bebeğim var sezaryen doğum yaptım ama çocuğumu emziremiyorum bebeğim memeli tutmuyor. Zaten sütüm yok. Hastane tipi sağma makinası kiraladım 5 gündür kullanıyorum ama gram ilerleme yok sadece gogsumdeki ön süt olan süt geliyor kanallar bı turlu açılmadı saatte bir sağım yaptığım halde hastane tipi makina bile hala ise yaramadı ne yapcam benimle aynı durumu yaşayan var mı akıl verin nolur bana