Edaedaeda Dogumdan sonra decavit kullanmaya devam eden var mi yada baska bir vitamin kullanan doktorunuz hangi ilaclara devam etmenizi soyledi
Nurlana00 Edaedaeda ben henüz kulanmıyorum sizi konturola çağırmadılarmı doğumdan sonra ben cuma gün gidicem tüm ilaclarınk getir gel sölemiş
Pelin55 Edaedaeda 5 gunluguz bizde doğumdan 3. Aya kadar kan ilacina devam balik yagina da devam edebikirsin dedi.doktorumuz
Lina270720 Edaedaeda canım biz decavit değilde doğuma kadar kullandığımız Demir ilacını kullanıyoruz. Doktor ve sağlık ocağındaki ebe öyle söylemişti kalan demir ilacını bitirince bırakabilirsin dediler.
sinemin Edaedaeda ben 23 gün oldu yapalı ilk 10 gün antibiyotik kan ilacı ve kan sulandırıcı iğne kullandım şuan birşey kullanmıyorum sezeryan oldum