yildirimfamily tavsannesi benim aldigim rotarix karisim yok yani icinde toz yok sadece enjektor icinde sivi var anlamadim💆
tavsannesi yildirimfamily Aynen benimkide rotarixdi siz bilirsiniz tabi yinede bazen bagirsak dugumlenmesi yada kabizlik yaptığını okumustum bu yapilma hziiyla ilgili olabilir,vaktin varsa riske atma bence kac aylik bebisin ilk doz mu
yildirimfamily Papatyam tabii oray goturup hem bilgi almak hemde yaptirmk guzel olur ama calisiorum firsatm olmadi😢
yildirimfamily tavsannesi 3 ay 7 gunluk ilk dozu yaptiricaz💆esim suan nobetci eczaneye gitti vururz derseler eger oraya goturucez bakalm Insaallah🙏
Canan6048 yildirimfamily bızde 20 gün oldu yaptıralı buz kalıbıyla aldık saglık ocağında verdıler ağzına ama rotarix hazır karışımdı bızımkı en mantıklısı eğer eczane yapmazsa Pazartesi saglık ocagına yaptırın bnce önemli bi aşı çünki yanlış bişey olmasn
tavsannesi yildirimfamily bizde 3aylik kontrolunde yaptirmistir,insallah yaparlar diğer dozunu 2aysonraya yapiyolar 5bucuk ayina denk gelir nerdeyse 6.ay asilariyla ayni zamanda olmadigi biliyorum 2canli asi ayni anda yapilmazmis
yildirimfamily Defnemerve ya gercekten mi aksamdan beri kafama taktim bende neden toz yok diyorum ya 💆💆💆
tavsannesi yildirimfamily yok tek sise vardi calkaladi iyice sonra agzina enjekte etti, tek diye sormustum bende kolay gorunmustu gozume
Defnemerve yildirimfamily hayır canım yeni aldıysan piyasaya sürülen son aşılar hazırlanmış şekilde artık bu ucızlayacaktı geri topladılar yenisini bu şekilde sürdüler piyasaya işte kaç tl ye aldınız
Acemiiiii yildirimfamily ikinci dozu bende kendim yapıcam. Ağzından damlatın çıkarırsa geri sokun ve kusmaması için hemen kaldırmayın. Aşı canlı ama çok oyalanmayın açtıktan sonra
Acemiiiii yildirimfamily 2-8 derecede duruyor. Buzdolapları zaten 3-4 derece yumurtalık gözünde benimkide
deleted2310 yildirimfamily yani çok riskli bence Allah korusun yan etki etse napacaksınız yasal değil bir kere yapmayın pazartesini bekleyin ama gıdalarla aynı dolapta muhafaza edemezsiniz aşıyı 🤷🏼♀️
Denizada yildirimfamily o aşının barkodunu sisteme işliyolar canım o yüzden sağlık ocapında yaptır evde yaptırdığında sistem kaydı olmadığı için yaptırdığına inandıramazsın kimseyi :)