Bende kullanıyorum ablam almıştı 5 yıl önce şuan ben kullanıyorum gayet memnunum doğum yaptığımdan beri kullanıyorum ilk günler 1 kaşık bile çıkmıyordu bebeğin emmesiyle alakalı 1 buçuk aylık olduk şuan 90 cc ye yakın çıkıyor tek memeden ama emdirmezsem emdirirsem daha az çıkıyor bebeğin emmesiyle alakalı