İki kere sürüntu testi verdim hanımlar birşey çıkmadı. Dün biraz halsiz hissettim kendimi bugün bir tomografi çekildim ne yazıkki covid çıktı. Şimdi çeşitli ilaç kullanıyorum. Plaguenil azitro ve Foster . 3 aylık bir bebeğim var. Doktorlar 14 gün emzirme dedi inanin dünyam başıma yıkıldı. Şimdi o kadar kötü bir durumdayım ki..kendim için hiç endişe etmiyorum. Bebegim için korkuyorum..