İsilik olma ihtimali çok yüksek. Genelde vücudunun katlanma yerlerinde görünüyor çünkü. Benim oğlum da isilik olmuştu ve her gün duş aldırmamıza rağmen uzun bi süre geçmemişti. Yine de o bölgeleri serin tutmak, sık sık yıkamak ve kurulmak en iyi çare. Eğer ilerlerse bir çocuk doktoruyla görüşmekte fayda var tabi. Çünkü iltihaplanma vs gibi riskleri var o da daha zor oluyor bebişler için.