Cihangiriinannesii Mrcnry bende merak ediyorum 🤔 Zaten çok fazla çatlak vardı biraz inince yarık gibi oldular neredeyse bacağıma inecek göbeğim artık jöle gibi sallanıyor çok kötü yaa böyle kalacak diye düşünüyorum açıkçası 😪
kizcelerim ilk doğumumda hamile kaldığım kiloya dönünce dümdüzdü ama 1 buçuk yıl falan sonra 30 küsür kilo almıştım 2. de hamile kaldığım kiloya 3 kilo kaldı göbek var hafifte sarkık bekliyorum o 3 kilo gidince düzelir die
FatmaKrbkl Bi başka postta chole ting 14 günlük spor programıyla birisi baya toparladım yazmış ama sezaryenden sonra iç dikişler için beklemek gerek
Supermomiscoming Şuan 55kiloyum ama göbek hala olduğu gibi sanki 4aylık hamile gibiyiim🤦🏻♀️ 6aylık daha bebeğim 1yaşa girsin şu ek gıda olayın da biraz daha yol katedelim 1saatlik bırakabileceğim duruma gelsin spor salonuna yazılmayı düşünüyorum