Arkadaşlar bebeğim ilk 15 gün gayet iyi kalasını yapıyordu ama gazlı bi bebekti sonra değişti yapmıyor artık dr kolik bebek dedi fitil ve damlasını değiştirdi ama bir yetişkin kadar gazlı var dedi rontgenden bakıp.. 3 gündür kalasını yapmıyor sürekli gazını çıkarmaya çalışıyorum ama huzursuz.. Dün gece kaynanam çay kaşığı saf zeytin yağı sütümle karıştırıp vardı bir saat sonra poposuna zeytin yağı ile masaj yaptı hem gazını hemde kakasini yaptı. 1 saat sonra gazdan tekrar kıvranmaya başladı hala da öyle.. Zeytin Yagi veren var mı?