esraeylul34 valla bacım yalan yok ablamın komşusu verdi bebeklerim 4 aylık 2 kere kullandım ben sadece bi parka gittim bi saflık ocagına yerim olmadıgı için baston alıcam sahibine geri vermek istedim sat çoçuklarına bişi al dedi hiç bir sıkıntısı yok temiz çalışmayan bi yeri yok çok kullanışlı ama bizim araç bagajına tam sıgıyor haliyle bagaja baska bişi koyamıyorum apartmanda ayakkabılık var büyük yer yok bu yüzden baston düşünüyorum bu yüzden fiyatını bu kadar düşük söyledim