Gull1987 Bakıcıya hem en az asgari ücret vermemiz gerekiyor, hem de sigortasını yatırmamız. Ayrıca bakıcının da bu destek kapsamında devletin eğitim verdiği kişilerden olması gerekiyor. Bulunduğum yerde bu şartlara uygun bir bakıcı yok ki zaten bakıcılar 1000 TL civarı alıyorlar. Yani hem asgari ücret hem de sigorta yapıp üstüne 300 avro alınca daha fazla para çıkmış oluyor cebimden.