Benım mınnagım 2900 dogdu 1.ay 3800 oldu 2ay az aldı 4bucuk 2ay 15gunlukken 2800..sadece emıyor ve genelde 3saatten once emmıyor doktor 1bucuk saatte bır emzır nazlı kılo alıyor sutum var dedın mamaya baslatmıyorum dedı ama grl gorkı kızım asla 1bucuk saatte emmıyor ısrar edınce aglıyor