Balkiz 10 aylık kızım hala memede uyuyor ve bu yüzden gece saat başı uyanıyor. Bırakmayı da pek düşünmüyor gibi 🤦🏼♀️Gittiği yere kadar artık, bir de aynı zamanda kucakta uyuma problemimiz var bizim, ancak iyice aklı erip laftan anladığında kendisi uyuyacak galiba