Benim ki de ayakta kimi görürse onu istiyor.Kalabalığa alışıl olduğu için şuan bana düşkünlüğü yok.Hatta diyorum beni sevmiyor.Yeterki kucakda dolansın.Çok huysuz.Su sevmiyor zorla çok az içiyor.Ev genel olarak serin klimadan dolayı.Birde tv izletmeyin diyorlar ama teksen mecbur izliyo yalan değil.Yoksa ben çok yoruluyorum.Çok hareketli çünkü.