Hanımlar merhaba. Kızım 10 aylık 5 6 gün önce karnında doğum lekesi diye tarif edebileceğim ( ama doğum lekesi değil) bir leke belirdi. Cuma günü dr götüreceğim ama hala hastanelerden korkuyorum. Cilt dokusunda bir değişiklik yok. Sadece ton farkı oluştu. Herhangi bir halsizlik, huysuzluk, iştahsızlık, dokununca rahatsız olması gibi bir durum da yok. Başına gelen yada bilgisi olan yazarsa çok sevinirim. Fotoğraf eklemeyi yapamadım onu da eklemeye çalışıcam. Şimdiden yazanlara teşekkür ederim.