Gece sıkıntı yoktu devamlı bebeği emzirmek için uyandım ama sabah sağ göğüsümde ağrı ve şişlik oldugunu gördüm sıcak su ile masaj yaptım duş aldım süt sağma makinesiyle sağdım ama ağrı geçmiyor bebeğim emiyor bir nebze geçiyor neden böyle olmuş olabilir ? Önerisi olan var mı?