Es234 T-1234 her gun kahve iciyorum bir sıkıntı olmadi ama tabi cocuga da bagli gazli bir cocuksa bilmiyorum
zehraaaa123 T-1234 gaz degil ama benimki denk mi geldi gercekten mi etkiledi bilemiyorum ama kahve içtiğimde bebegimi cok zor uyuttum hep yani uykusuzluk yaptı.
kahvekokusuu Bence tamamen cocuga bagli birsey ben o kadar dikkat ediyorum kahve cikolata sevdigim ne varsa vazgeçtim ama yinede gazli bebek
Woody T-1234 ben içiyorum ama tereddütte kalırsanız kafeinsiz Türk kahveleri var. Tadı aynı zaten. Onlardan tüketebilirsiniz
BenMathilda Kafein içeren içecekleri, gunde 1 bardaktan fazla tuketmemeniz yararınıza olur. Sütünüzün kalitesini etkiler ve bebekte uykusuzluga yol acabilir (fazla tuketimi)
Papatyaseverr T-1234 türk kahvesini içiyorum bu aralar gazdan bir sıkıntı görmedim şahsen canım beben kaç aylık ilk 3 ay gaz yapacak şeylerden uzak dur yeter