Berat0409 Merhaba anneler ilk dogumumu sezeryanla yaptim simdi 2. Dogumum ve kendi doktorum izinli oldugu icin hic bi doktor bana sezeryan gunu vermiyor suan 38 +3 sezeryanda genelde kacinci haftada aliyolar ?
Boncukgozveannesi Berat0409 38. Haftadan sonra herhangi bir günde alırlar ama devlet hastanesine gidiyorsanız kendi doktorunuz dışında hiç bir doktor sezeryan için gün vermez muhtemelen sancınız olunca gelirsiniz diyorlardır Allah yardımcınız olsun
Berat0409 Boncukgozveannesi evet aynen oyle diyorlar acilde 7 24 bi domtorumuz var suyunuz sanciji gelirse direk size ameliyata alirlar diuolar .s
Butterfly Berat0409 o kadar insan varki sezeryandan sonra normal doğurmuş . Ama yinede kendiniz bilirsiniz🌸
Berat0409 Butterfly ama araya fazla zaman girmedi bende normal dogum yapmak isterim tabiki 1 bucuk yil var arada