Bizim sitede bi komşumuz çocuğunu kanguruyla büyüttü diyebilirim, çocuk artık 1.5 yaşında yürüyor ve maalesef bacakları resmen kangurunun şeklini almış, ayrık. Eşim dahi fark etmiş. O yüzden sling daha uygun olur diye düşünüyorum. Ben ikisini de kullanmadım ama.