tgc bende hep emdiği kadar emsin düşüncesindeyim ama bu gece sürekli emmesi uykuya dalmak için emmesi sürekli çok yemiş olması rahatsız ediyor gaz vs saat başı uyanıyor farkında olmadan gece uyurken ısrıyor nasıl gece emmesini bıraktırıcam bilmiyorum kuçağıma da alıp uyutsam gece göğsüme yapışıyor kilolu bir bebek 8 aylık ama 12.340 gr herkes gece bilinçsiz emmesinden kaynaklı diyor ağırlaştı artık kuçakta gezdirip de uyutamıyorum bu yüzden sürekli memede sizde hala emerek mi uyuyor