Adadamla Bebeğim iki aylık meme+mama şeklinde besleniyorum daha çok mama tabi. İki üç günde bir kakasını yapıyor ve aşırı yapıyor yani iki üç gün normal mi yoksa kabız mi oldu 😕
Blcmblgmer Adadamla normal canım ilk zamanlar hep kakalı oluyor bezleri ama sonradan azalıyor benimki 3 buçuk aylık dün doktora gittik sordum ben de şu evrede 9 gün kaka yapmamasını bile normal kabul ederiz merak etme dedi içini ferah tut
Ciyonunannesii Blcmblgmer benim bebeğim günlük yapıyor oda ishal gibi cıvık oluyor biraz 2 3 gne bir değil mamadan mı kaynaklanıyor acaba
Adadamla Ciyonunannesii aynen sadece anne sütü alırken gunde kaç kere yapıyordu mamaya geçince böyle pldu yarın aşimiz var sorucam artık bakalim
minigim16 Adadamla Benimki de aynı canım. Ve doktorlar normal diyo. Haftada bir iki kere anca yapıyo benimki de. Hep normal oldugunu okuyunca artk dusunmeyi biraktim bende :)