invisible33 Arkadaşlar bebekler için hassas tartılar ile kilo ölçümü yapılıyor. Bizim kontrolümüze 15 gün var normal tartı ile kendi kilom ile arasındaki farka bakarak ölçtüm ama doğru oluyor mu yapan var mi?
Ipegim invisible33 canım her zman aynı kıyafetleri giy örneğin tayt tişört sabah aç karnına bebeğinde bezini değiştir o da kıyafeti tek kat olsun o şekilde ölç ve hep onu baz al tam doğru sonuç değil ama kilo aldığını o şekilde takip edebilirsin normalde 6500 kgdir tartıda kıyafetle 6800 çıkabilir ama sen baştan beri takip edeceğin için kilo alımını görürsün
Balbocegi invisible33 kaç aylık? Biz de 5 aylık kontrolün de 400 gr aldık. Büyüdükçe kilo alımları azalıyor
ipekkizimm invisible33 2bucuk ayligiz ilk ay 1.5 kilo almisti ikinci ay ilk 15 gunde 300 400 gram filan almisti sasirmistim ben de az alinca sonraki 15 gunde ise 1 kiloya yakin almis belki boyle bi durum olur sizde de endise etmeyin cisli bezleri nasil
Mom095 Bende bebeğimi kucağıma alıp bikaç kere tarttım. Bebeği tutuşunuzdan bile fark çıkıyo. Tam önünüzde göğsünüze yani tutup tartılırsanız doğru çıkıyo
invisible33 Papatyaseverr o zaman çok az ya çok üzgünüm ama sağlıklı ve doyuyor bez sayısı 7-8 en az yani huzurlu e ama kilo az alırsa yine de mamaya başlatır mi acaba doktor
invisible33 Balbocegi 2 buçuk şuan ilk ay 1200 aldı ikinci ay 700 bu Ay daha 15 gün var işte ölçeyim dedim 200 gr çıktı
Ada_Deniz Cnm sıcaklardan pek iştahı olmuor birde büyüdükçe kilo alımı azalır bende evdeki tartı ile tartıyorum birde doktor kontrolünde bilemedm sanki evdeki az ölçüor gibi geldi bana hassas tartı ile normal tartı elbet farklıdır az da olsa gramda oynar
Papatyaseverr invisible33 kaç aylık canım bez sayısı güzel doyuyor bence çok hareketliyse ondan da az kalmıs olabilir kaç günde almıs o kiloyu
ipekkizimm invisible33 cok iyi bezi biz de 2.5 ayligigiz bizim de oyle gecen hafta dr. Artik kilo alimi yavaslar demisti doyuyor endise etmeyin
invisible33 ipekkizimm aaa aynıyız sizinde hareketlilik hat safhada mi 1 an durmuyor uyanıkken sizindr öyle mi bu kadar az olmadı normal mi dedi doktorunuz mamaya geçirdi mi