Madame Ben bir anda kesmek zorunda kaldım belim ağrıyordu yakı koydum O da zararlıymış süte geçiyormuş yani 1 hafta sonra kesecektim aslında okula başlayacağım 1 hafta erken oldu ani gelişen bir olay da o yüzden yardım etsin inşallah sen de bir an önce kesersin