Of ya ne kötü bu durum Allahım bide buna şahit olmak insan tvden izliyor çok etkileniyor ama malesef buna şahit olmak ayrı bi üzüntü çok kötü inanın aklımdan atamıyorum dün akşam 21 falan civarıydı sanırım herkes parkta barkonda oturuyordu tabi bizim ev parkın yanında bende kızımla barkondaydım iki çift tartışıyorlardı yolda yürürken yanlarındada çocuk vardı 13 falan vardı allahım herşey bir anda oldu adam aniden kadının başına taşla vurup birden bıçağı sırtına batırdı bağırmalarımızla kaçtı bıçağı atarak şerefsiz Allahım o kadar zor ve kötü bir durumdu adam bahçemize kaçtı millet peşinden koştu polis ve ambulans olay yerine geldi cesaret edemedim inip bakmaya şok oldum resmen bir yandan kızım ağlıyor korkuyorum anne eşim onlar hemem indiler aşağa kadının o hali oğlunun gözünün önünde çocuk şoka girmişdi şerefsiz bir canı almak sadece Allah’a mahsus sen kimsin nasıl kıydın olay darıca Kazımkarabekir ‘de oldu kadına ne oldu bilmiyorum ama durumu çok ağırdı umarım ölmemiş tek dileğim o kimse onları tanımadığı için bilgisi olanda yok