Nilufer bazen aileni bile duymamazlikdan gelcen benim annemde bana diyo sen çocuğu usutuyin ediyon vs çok biliyosan gel bak diyorum.. ordan burdan güzel akıl veriyolar aileller ama yardımcı olan kimse yok sen güzel bi annesin ve asla bebeğinin kötü olmasını istemezsin ki bebek.de artık insan hasta olcak duscek dış çıkaracak böyle böyle buyucek ve bizde tecrube kazancaz kardeşim benim. Ben bide gurbetteyim düşün kimsem yok ne komşu ne akraba ne aile bi arkadaşım var oda dogum yaptı gorusemiyoz bile.. O yüzden bazen herkesden uzak kalmak en iyisi bebegini en iyi ve engüzel sen bakar buyutursun ne anne ne teyze ne bi başkası .. Umarım tez zamanda sağlığına kavuşur inşallah bebeklerimiz