ipekkizimm 3 aylık kızım saçları seyrek ve dökülüyor benim saçım çok gür ama bana benzememiş 😊 Badem yağı filan sürsem iyi gelir mi bir şey yapıp fayda gören varsa cok sevinirim 🙏😊
ArasNagihan ipekkizimm zaten dökülecek yeni saçlar çıkacak 😀 benim oglumun saçı heryerde artık onunkilerde öyle dokuluyo ve maalesef benim avuç avuç dokuluyo 😏
ipekkizimm ArasNagihan evet bi de ufak ufak eline geliyo agzina goturuyo yutmasin diye tetikteyim 😁 insallah duzelirler 😊
ipekkizimm Mom0870 ben de normal diye dusunmustum tepesi cok dökülünce cocuk dr.u da tiroid kansizlik degerlerine filan bakmisti bisey cikmadi cikan saclari gur olur insallah 😊
89Kbr ipekkizimm yok yok merak etme ♥️ büyüsün o güzel saçlarına kendi de yapar bakımı annesi(ne güzel kız bebesi 🧿)
NefesBilgem ipekkizimm ipekkizimm Canım oku. Endişelenme. Böyle şeylere gerek yok. ![url=https://hizliresim.com/EiUA27][img]https://i.hizliresim.com/EiUA27.png[/img][/url]
PonciKom ipekkizimm normel zaten bebeklerın cogunda oluyor bu bnm kızım kel kalaxak kdr dökulmustu artık gece yatarken agzına gircek diye klrkuyordum çarşafı hep saçtı norml durum
bircocukannesiomom PonciKom benim kız da 1 aydır çok saç dökülüyor.. Eli komple saç. Ama hep ağzında.. Gözünden dilinden saç çıkarıyorum…bence çoğu zaman benim farketmedim anlarda yutuyor bile olabilir. Aceba ne zamana kadar böyle devam etcek
PonciKom ipekkizimm bizim 1 ay sürdü sonra cıkmaya basladı sıfırdan cıkıomuş gihi dusun:) bebegın saç tipine baglı hemen uzayanda var bnm kızım bana cekmıs seyrek oldugu ıcın yavas yavas uzadı