Aylingksu Kızlar bebeğimin saçı çok dökülüyor normal diye biliyorum ama kaynanam hastaneye götür normal degil dedi kafam karıştı sizde nasıl?
HatFer135 Aylingksu benim bebeğimin yeni doğduğu andan 6 aya kadar inanılmaz döküldü kedi tüyü gibi boynu bile yumak yumak olurdu özellikle uyurken kafasının surtundugu bölgeler daha çok dökülüyor ama bence normal şuan bebeğim sekiz aylık durdu uzadı hatta
Erenela_ Aylingksu 3 aylık ken oğlumun saçlarıda hep döküldü sonra tekrar çıktı bi sorun olduğunu zannetmiyorum
Tatlim Aylingksu normal canım biz 3.5 ayligiz hala çok dokuluyor. Boynunu boğazını temizliyorum habire parmak aralarından bile saç çıkıyor. Kel zaten ama dökülüyor bitmedi
Annekeki Doktora kaynanani gotur sen😬😂 O donem zaten deli gibi dokulur ben kizimin sacina dokununca kedi sevmis gibi olurdum yataginin ortusunu hergun tuy alma seyiyle temizlerdim. Kakasindan bile saci cikardi.
Derineda Aylingksu normal canım belirli bi aydan sonra duruyo hatta sıfıra vurun gitsin hem terlemez hemde sağlıklı sac gelir benim kızım 9 aylık oldu 2 3 gün önce kestim sıfıra zaten çok Az di..