Kızlar merhaba , 7 aylık oğlum var , bugün sabah burun akıntısıyla uyandık , hapşırıyor , ateşini devamlı ölçüyorum yok , halsizde değil her zaman ki hareketlerine devam ediyor , iştahı da yerinde ama bilemedim , gözlerimiz biraz kızarık , burnunu açıcıyla devamlı temizliyorum , doğal yollardan nasıl geçirebilirim , huysuzlandığı an doktorumuza gideceğiz