ozgegcmn10 Gayet normal.
yemek istemiyorsa hiç zorlamayın. Devam sütü alıyorsa devam sütü verin emziriyorsanız emzirin su verin bol bol. Diş kaşıyıcısını 20-30 dakika kadar dondurucuda bekletin soğusun eline verin işe yarıyor. Calgel var karanfilli jel damaklarına sürün agrıyı sızıyı alır. Malesef kilo veriyorlar. Biz 10 aylığız 7. Dişimiz geliyor zor herşeyi yemiyor. Ben meyve veriyorum hemen bir bebek büskivisi ile veriyorum soğuk yiyiyor