Arkadaşlar başına gelen var mı böyle bi şey? 2 ay önce doğum yaptım. Geçen hafta adet gördüm. Adetim bitti diye midir bu koku sinirlerim bozuldu. Spiral de taktırdım geçen hafta ondan dolayı olabilir mi? Ya da tamamen hormonlardan mı? Hayat kalitem düşmüş durumda kafaya çok taktım.