Merhaba, lütfen tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz çok ihtiyacım var. 5 günlük bebeğim var ilk günden beri emziriyorum doymama gibi bir belirti görmedik emerken uyuyor fakat ben çok tereddütlüym annem sütümün yetmediğini düşünüyor. Yarın doktor kontrolümüz var zaten belli olur ama ben yine de danışmak istedim ; ilk kez bebeğimi yeni emzirdikten hemen sonra sağma işlemi yaptım. İki göğsümden toplam 30 ml kadar süt çıktı.
normalde çok az bir süt fakat yeni emdiği için eğer doymamiş olsa bu kalanı da içerdi heralde diyorum. Bir de sağarken öyle süt fışkırmıyor damla damla geliyor, rengi de açık sarı. Normal midir?