NagihaninOykusu Bildirimlere bakıyorum hep 10-12 saat öncesi ama o saatlerden önce foruma defalarca girip yorum vs yapıyorum ancak bana yazılan cevaplar hep 10-12 saat sonra bildirim olarak gelmiş oluyor sadece bana mı oluyor sizde de var mı böyle bir problem?
Nurtalib NagihaninOykusu bana da gec geliyor canm simdi mesela sana cevap verdim ya altina sen bana tekrar yazdin o bende de cikmiyor iste tamamen cikip tekrar girmek zorunda kaliyorum
Woody NagihaninOykusu ben de özel mesaj bildirimlerinden şikayetciyğm. Daha dogrsu bildirilmemesinden
NagihaninOykusu idil1990 sürekli sürekli yenileyemiyosun ki zaten ya çocuğu emzirirken giriyorsun yada uyuturken onda da dk başı yenilemek güncellemek sıkıcı geliyor sayfanın havasını bozuyor insanın hevesi kaciyir çıkıyor