TinkyWinky Sezaryandan ne kadar sonra ağda yaptırdınız ? Ameliyat yerim yapıştırma ,çok acıyor mu bir zararı oluyor mu ameliyat yerine ?? 26 günlüğüz henüz .
GameProMom TinkyWinky 43. Günde yaptırmıştım , insan bi tedirgin oluyor bi zarar gelir mi yara yerime diye ama hiç bişey olmuyor ☺️
Ghi TinkyWinky Ben de 39. Günümde yaptırdım o bölge uyusuk oldugu icin hissetmiyorsunuz alan kişi de dikkat ediyor zaten
Mom095 Allah tan önceden lazere gitmişim hem hamileliğimde hem doğumda ve sonrasnda müthiş avantaj oldu ☺️ Ha gerçi hormonlardan hamilelikte az biraz çıktı ama o da jiletle halledildi. Ameliyat yerimde de tüy vs yok çok şükür 😅