Merhaba hanımlar 8 aylık bir kızım var .normalde ona paketli hiçbir ürün vermiyorum ek gıda ürünlerimi de instagramda aşçı anneden sipariş veriyorum bisküvi makarna vs.şimdi tatile gitmeyi düşünüyorum Allah nasip ederse 🤲🏻Yanıma yine ek gıda ürünlerimi alacam ama araba yolculuğu hemen yapamam diye eşim hero baby kaşık maması almış.gıda konusunda çok temkinliyim okudum katkı maddesi vs hiçbir şey yok diyor .dün bi doktora sordum o da sakıncası tok verin dedi ama içim rahat değil.sizin doktorlarınız size önerdi mi ya da bilginiz varsa ve paylaşırsanız sevinirim 💐