Merhabalar arkadaşlar,cerazette hapa başladım 2 adet kaldı ilk paketin bitmesine.Ama 6-7 gündür lekelenmem var hasta olacağım olacağım diye bekliyorum ama olmuyor,lekelenme de geçmedi.Tereddüt edip doktoru aradığım da ilk kullanımda olabilir ara vermeden düzenli kullan dedi.İçim rahat etmedi acaba kullanıp böyle bişey yaşayan var mı , paket tam bitince mi adet olacağım,olacak mıyım gecikme yapar mı diye kafamda deli sorular 🧐