Kızımın doğum günü 26 mayıstı koronodan 1 hafta önce aklınıza gelebilecek her süsü annemle çarşıya çıkıp aldık baya bi masraf yaptı annem elbisesini almıştım birden korona oldu doğum gününü kaynanamlarda pasta kestik evde bikaç süsü astım foto çekildik annem babam eşimle. Bikaç ay sonra yaparım dedim ama risk geçmedi kimsenin vebalini de almak istemiyorum biraraya gelmek istemeyenler de olabilir. Fotoğrafçıda hatıra fotolarını falan çektirdik bide