NurAyk ben 6-7 sene önce Alsancak’ta serena polikliniğinde yaptırdım. Biraz pahalıydı ama ben çok memnun kaldım. Hem ilgilerinden hem temizliklerinden. Hem de önce bakıp açık açık her şeyi söylüyorlar. O kadar rahat ettim ki keşke daha önce yaptırsaymışım bile diyorum. Arada bir tek tük çıkıyor sadece. Onları da cımbızla alıyorum o kadar. Makinadan mı bilmiyorum ama gideceğiniz yer çok önemli. Ben esmer olmama rağmen 7 seansta bitti. Daha ucuz olsun diye 10 seanstan fazla gidip bitmeyen arkadaşım var başka yerlerde. Biz buraya 3 arkadaş gittik hepimiz çok memnun kaldık o zaman. İyi araştırıp karar verin yani.