Eymensmomm Benim bebeğim kendisi oturmaya çalışıyordu. Doktorumuza sordum, hiçbir sakıncası yok dedi ama kalça muayenesi yapmıştı, onun üstüne söyledi. Bebek hazır olduğu hareketi yapar, 6 ay her bebek için geçerli değil dedi. Ben de 4 aydan sonra kısa kısa oturuyorum.