Ssonmez Hanimlar 1 hafta oldu kızımı sütten kestim göğsümun bi yeri çok sertlesmis elime baya geliyor umursuk diyolarmis mastit mi acaba bu nasi gecer ya ?
Miracs Ssonmez eğer tamamen boşaltırsan göğsünü süt üretimi devam eder sadece çok ağrın varsa kendini rahatlatacak kadar sağ önce böyle olacak sonra sütün çekilecek geçmiş olsun canım ☺️
Aselnazz Ssonmez benimde keseli 5 gün oldu sakın sağma süt kesilmez öyle .. ben uzanamıyordum bile o kadar ağrı,sertlik vardı . Doktor antibiyotik yazsın ben kullandım geçti çok şükür
Snglll Süt mü var gögsünde canım eğer öyle ise bebeğin gece uykusunda iken emzir süt bitecek ve daha gelmeyecek.. bana öyle demişlerdi 🌸
Ssonmez Snglll sağdım döktüm ben 1 kere sertlik gitti ama böyle topak sert bişey var kitle gibi deil yani çok dolu deil göğsüm sadece bi yerde var