Ya kızlar smdi eski resmlerime baktım da bende bi zamanlar cok bakımlıymışım 😂😂cocuk yokken eyeliner cekmeden gün gecirmeyen ben smdi amannnn bide onnla mı ugrasıcm modundayım resmen. Eski halime dönmek istiyorum ama hiç bi seklde gayret yok . Bi ara tamam baslıcm artık dedm yeşil maske falan ble aldım ama bir kere kullanmadım daha birileri beni gaza getrsin artık🤦🏻♀️Birde sizler neler yapıyorsunuz bakalım birbirmze fikir olur belki 🤷♀️