20 aylik oglum dogdugundan beri 7-8 kere bogazinda kizariklik olustu yani bu normal mi doktora sordugumda dis cikaricaklari zmanlarda cocuklarda olabilcegini soyledi dedim bademciklerinde veya geniz etinden dolayi olabilir mi onun icinde Kulak burun bogaza gostermelisin dedi.
Var mi basına gelen?