Bebeğimde laktoz alerjisi var. Mamayı içiyordu bi kaç gündür içmiyor emmek istiyor emiyor ama sütüm az doymadığını biliyorum çünkü daha önceleri ilk önce emzirip sonra mama verirdim genellikle hepsini içerdi.
aç aç durması normal mi iştahsızlık olur mu çok üzülüyorum benyapmam lazım 3 ay 5 günlük..